O jachcie
Maxus 26 jest pierwszym jachtem z nowoczesnej linii evo. Jego atrybutem jest wprowadzenie wyjątkowo oryginalnego kształtu, odpowiadającego obecnym trendom na światowym rynku. Jacht wyróżnia szczególny styl pokładu, zupełnie odmienny od charakterystycznego dla wcześniejszych maxusów. Subtelnie wydłużona powierzchnia okien i nakładek na nadbudówce oraz wyraźnie zaznaczony kant, to tylko niektóre z atutów nowego Maxusa 26. W projekcie zastosowane zostało niespotykane dotychczas rozwiązanie łączenia kadłuba z pokładem, któremu towarzyszy ciągły stopreling. Taka koncepcja niewątpliwie zwiększa bezpieczeństwo poruszania się po jachcie oraz stanowi dodatkowe wzmocnienie konstrukcyjne. W Maxusie 26 spotykamy się z ciekawym zaprojektowaniem zejściówki, podobnym do stosowanego na jachtach typowo morskich. Pionową sztorcklapę przesunięto do przodu i umieszczono pomiędzy dwie tylne ściany nadbudówki, przy czym górna suwklapa, podczas zamykania wyraźnie wychodzi za sztorcklapę. Dzięki tego typu rozwiązaniu udało się powiększyć kokpit, ale również zabezpieczyć wnętrze jachtu przed dostawaniem się bryzgów wody i deszczu. (opis producenta)
O jachcie
Maxus 26 jest pierwszym jachtem z nowoczesnej linii evo. Jego atrybutem jest wprowadzenie wyjątkowo oryginalnego kształtu, odpowiadającego obecnym trendom na światowym rynku. Jacht wyróżnia szczególny styl pokładu, zupełnie odmienny od charakterystycznego dla wcześniejszych maxusów. Subtelnie wydłużona powierzchnia okien i nakładek na nadbudówce oraz wyraźnie zaznaczony kant, to tylko niektóre z atutów nowego Maxusa 26. W projekcie zastosowane zostało niespotykane dotychczas rozwiązanie łączenia kadłuba z pokładem, któremu towarzyszy ciągły stopreling. Taka koncepcja niewątpliwie zwiększa bezpieczeństwo poruszania się po jachcie oraz stanowi dodatkowe wzmocnienie konstrukcyjne. W Maxusie 26 spotykamy się z ciekawym zaprojektowaniem zejściówki, podobnym do stosowanego na jachtach typowo morskich. Pionową sztorcklapę przesunięto do przodu i umieszczono pomiędzy dwie tylne ściany nadbudówki, przy czym górna suwklapa, podczas zamykania wyraźnie wychodzi za sztorcklapę. Dzięki tego typu rozwiązaniu udało się powiększyć kokpit, ale również zabezpieczyć wnętrze jachtu przed dostawaniem się bryzgów wody i deszczu. (opis producenta)
Dane techniczne
Długość całkowita
8,40 m
Szerokość całkowita
2,82 m
Zanurzenie
min. 0,35 m
max. 1,43 m
Załoga
max. 7 osób
Koje
Liczba koi 6 + 1
Kabina
Max. wysokość 1,83 m
Silnik
Zaburtowy Mercury o mocy 6 KM
Toaleta
Kabina WC
WC chemiczne na życzenie
Wyposażenie
⸻
echosonda, LOG, żelowy akumulatory 140Ah, inteligenty prostownik, przedłużacz
⸻
instalacja elektryczna: gniazdo 220v w mesie, 3 gniazda 12v (mesa, rufa, dziób), 5 punktów świetlnych (LED), oświetlenie kokpitu
⸻
ogrzewanie typu Webasto
⸻
stolik w kokpicie, lodówka, kuchenka 2-palnikowa, 2 butle z gazem, podwójny sztormreling
⸻
sztywny sztag z rolfokiem, grot pełnolistwowy na pełzaczach, Lazy Jack, patent/ brama do kładzenia masztu, tent na bom
⸻
środki ratunkowe i asekuracyjne, gaśnica, pagaje, bosak, kotwica, cumy, krawaty, drabinka rufowa, zestaw narzędziowy
⸻
zlewozmywak, zastawa, sztućce, garnki, patelnia, czajnik, deska do krojenia, durszlak
⸻
wiadro, miska, szczotka do pokładu, mop, szufelka ze zmiotką
Cennik /
Cennik
do 28.04.2023
340 zł
28.04 - 3.05.2023
490 zł
3.05 - 7.06.2023
410 zł
7.06 - 11.06.2023
570 zł
11.06 - 8.07.2023
480 zł
8.07 - 20.08.2023
550 zł
20.08 - 3.09.2023
480 zł
3.09 - 24.09.2023
430 zł
od 24.09.2023
340 zł
CZARTER OGÓLNIE
Podane ceny obowiązują przy czarterze na minimum 4 doby.
2 - 3 dniowe czartery są droższe o 30%.
CZARTER LATEM
W okresie 24.06 – 02.09 rezerwacje wyłącznie na pełne tygodnie - odbiór jachtu 15:00 – 17:00 w sobotę, zdanie 10:00 – 11:00 w kolejną sobotę
CZARTER PO SEZONIE
Poza sezonem możliwe są krótsze czartery za dopłatą (godziny odbioru i zdania ustalane są indywidualnie).
OPŁATA ZA SPRZĄTANIE
Do każdego czarteru doliczamy opłatę za sprzątanie - 180 zł. Opłata nie obejmuje opróżniania oraz czyszczenia WC chemicznego, mycia naczyń i klarowania lin i żagli.